Hos Luxe Cosmetics är det vårt mål att erbjuda dig de bästa fraktalternativen, oavsett var du bor. Vi levererar till hundratals kunder varje dag och kan erbjuda den bästa möjliga reaktionsförmågan.

BEARBETNINGSTID

Bearbetningen av din beställning tar 1-2 arbetsdagar efter orderbekräftelsen, oavsett vilket fraktalternativ du valde vid checkout.

Leveranser sker från måndag till fredag, förutom på helger och helgdagar. Vänligen räknar med en bearbetningstid på upp till 2 arbetsdagar (om du t. ex. beställer på måndag kommer din beställning vanligtvis att skickas på tisdag eller onsdag).

Du kommer att få ett bekräftelsemeddelande via e-post med spårningslänken när din beställning har skickats. Det kan ta upp till 48 timmar efter att du har fått leveransbekräftelsen innan spårningsinformationen är tillgänglig . Vi är inte ansvariga för eventuella fördröjningar som orsakas av transportföretaget.

LEVERANSTID

Leveranstid till:
sverige: 7-9 working days

Tänk på att det handlar om uppskattningar. Beställningar kan anlända före eller efter de tider som anges ovan. Beställningar kan ta längre tid på grund av fördröjningar hos transporttjänsten. Om du inte har fått din beställning efter de tider se anges ovan, vänligen kontakta oss och ange ditt beställningsnummer så att vi kan se över din beställning.

HUR MYCKET KOSTAR FRAKTEN?

Vi erbjuder gratis premiumfrakt åt våra kunder över hela världen. Detta innebär en försäkring mot stöld, förlust eller skador.

KAN JAG SPÅRA MITT PAKET?

Så snart du har gjort din beställning hos oss får du ett spårningsnummer via e-post. Om du inte har fått spårningsnumret kan du kontakta kundtjänsten på www.luxecosmetics.se.

Du kan spåra din beställning här.


MITT PAKET LEVERERADES INTE MELLAN DE ANGIVNA LEVERANSTIDERNA. VAD SKA JAG GÖRA NU?

Kontakta kundtjänsten via e-post på support@luxecosmetics.se inom 21 dagar. Då ska vi tillsammans med transtpotföretaget reda ut var ditt paket är någonstans. Om du kontaktar oss efter 21 dagar kan vi möjligen inte längre spåra paketet.


JAG HAR ANGETT FEL ADRESS ELLER VILL ANNULLERA MIN BESTÄLLNING. VAD SKA JAG GÖRA NU?

Kontakta kundtjänsten via e-post på support@luxecosmetics.se inom ett dygn. Vi kommer att ta hand om ditt ärende direkt.

MIN PRODUKT ÄR SKADAD. VAD SKA JAG GÖRA NU?

Vi ersätter produkter inom 30 dagar bara under den förutsättning att de är defekta, skadade eller om en retur har inletts. Ersättningsartiklar är undantagna från byte eller reklamation. Skicka oss en e-post på support@luxecosmetics.se.